Billettkjøp og gavekort

Billetter fås kjøpt på vår hjemmeside og i skranken på biblioteket (mot et skrankegebyr på 20 pr billett). Billettskranken følger bibliotekets åpningstider, og holder i tillegg åpen en time før hver forestilling så fremt forestillingen ikke er utsolgt. Billetter til kinoforestillinger kjøpes på kinoens hjemmeside.

 

Kjøp av billetter på nett

Billetter kan enkelt kjøpes på nett via våre hjemmesider www.kimenkulturhus.no

Alle billetter formidlet gjennom eBillett er elektroniske. Billetter vil bli levert til e-postadressen som oppgis ved kjøp. Dersom du oppretter en egen profil i eBillett, vil billettene også være tilgjengelig på «Min side», https://ebillett.no og i mobilappen. Alle kjøp gjort i mobilapp knyttes automatisk til profil.

Billetten må medbringes til arrangementet, enten som utskrift eller på mobil. Billett på SMS gir internettlink til billetten din.

Velg plass i salen

Ved forestillinger med plassbilletter, vil du få opp et salkart.

  • Lysegrått sete = ledig
  • Mørkegrått sete = opptatt
  • Grønt sete = valgte sete
  • Blått sete = handikapsete - kun for folk som er avhengig av rullestol i salen

Du kan trykke på de lysegrå setene for å velge andre plasser enn det programmet foreslår.

 

Ledsagerbilletter

Les mer om kjøp av ledsagerbilletter her.

 

Aldersgrense

På forestillinger med barnebillett gjelder dette for barn t.o.m. 15 år med mindre annet er oppgitt. Merk også at noen forestillinger kan ha en nedre aldersgrense. Alle må av hensyn til brannsikkerhet må alle løse billett selv om barnet skal sitte i foresattes fang.

 

Gavekort

Gled noen med en opplevelse! Gavekort med valgfri verdi kan du enkelt kjøpe her.

 

Billettrøbbel, bytte og refusjon

Jeg har ikke fått billettene på e-post selv om kjøpet ble gjennomført og jeg fikk opp kvittering

Dette skyldes som oftest en av to ting. 

  • epost-adressen skrevet feil
  • e-posten blitt stoppet av søppelpostfilter                                                                                                                                                                                                                                           

Sjekk søppelpostboksen for å se om den kan ha havnet der. Hvis du fortsatt ikke finner billetten ber vi om at du sender en e-post til post@ebillett.no hvor du oppgir:

  • Hvor forestillingen/arrangementet skal finne sted
  • Arrangementets tittel og dato
  • E-postadressen som ble brukt under kjøpet
  • De 4 siste sifrene i det 16-sifrede kortnummeret du benyttet ved betaling


Jeg får beskjed om at kortet er avvist av kortutsteder, men jeg vet jeg har dekning på konto

Transaksjonen kan bli avvist av kortutsteder/bank av ulike årsaker.  Vi mottar dessverre ingen nærmere forklaring på årsak til dette, kun beskjed om at vi ikke kan trekke beløpet fra kontoen din.
Av og til kan dette skyldes lokale problemer hos banken eller lignende, ta kontakt med dem hvis du har spørsmål. Du kan eventuelt også forsøke kjøpet på nytt senere.

 

Jeg finner ikke igjen billetten min!

Du kan se kjøpene dine her ved å legge inn kredittkortnummeret ditt: https://pay.ebillett.no/show_hist.php?pid=141

Skranken kan printe nye billetter mot et gebyr på 20,- pr billett.

 

Bytte av billetter

Du kan bytte forestillingsdag eller bytte seter på samme forestilling. Det er ikke mulig å bytte billetter mellom ulike typer forestillinger.

Har du kjøpt billetten via nett er det gratis å bytte - sende en mail til kimenbillett@stjordal.kommune.no med info om hvilken forestilling du vil bytte seter til.

Dersom du har kjøpt billett via skranken koster det 20,- pr billett å endre.

 

Refusjon av billetter

Kjøpte billetter refunderes ikke med mindre forestillingen blir avlyst.

_
_
_